O Nederland!

O Nederland, zo diep verloren,
waarom wil je Gods stem niet horen?
Je schuift Zijn goede wet opzij.
Je kiest vol trots je eigen wegen,
maar daarop rust beslist geen zegen.
Gods oordeel komt steeds dichterbij.

O Nederland, je leeft in zonden!
De sabbat wordt brutaal geschonden.
Gods Naam wordt ongestraft gesmaad.
Een diep verval is op te merken.
Het ongeloof heerst in veel kerken.
Men zegt dat God niet echt bestaat.

O Nederland, God heeft verboden
een ongeboren kind te doden.
In Zijn oog is abortus moord.
O Nederland, je blijft maar dwalen,
je laat een doodsuur zelf bepalen.
O land, ga in dit kwaad niet voort!

O Nederland, breek met de zonde,
je richt je eigen land ten gronde!
De straf die dreigt is eigen schuld!
Bekeer je, breek met al het kwade,
want nu spreekt God nog van genade,
maar eenmaal eindigt Zijn geduld.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

vier × een =

Terug naar boven